För det regnar här i Strängnäs idag....

Blir hemma en stund idag på förmiddagen. Emma är dålig och hon ville inte följa med farfar hem igårkväll. Så Stephanie får ta henne på fm idag så kommer farfar och hämtar henne framåt lunch. Det blir bra. Snart kanske jag kan väcka den berörda och tala om att hon ska få vara barnvakt... Det kan bli spännande värre. Nä då, det är inga problem, hon är så gärna barnvakt så.

Regnar som attan idag, gu va tråkigt. Ett tag här så snöade det till och med. Hur kul är de?

Jag hade ett annolunda pass i gymet igår. Jag tränade en muskel på höften som jag aldrig tränat förr. Jag menar, jag har tränat mycket ben i mina dagar, åtskilliga knäböj och utfall, jag har sprungit och gått massvis. Men när jag står i en viss vinkel med ena benet och ska lyfta upp andra benet i en viss vinkel åt sidan så orkar jag inte få upp benet mer än 60 cm kanske. Katastrof! Jag måste stärka musklerna där. Sen stretchade jag en del och det är också behövligt.

Nej, nu är det hög tid att börja göra sig iordning så jag kan åka snart.


Emma med Farbror Kenneth


Emma helt slut av allt öppnande


Stephanie och Emma bygger pussel. En av familjens favritsysselsättningar

That´s it for now, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0