Balsam för själen

Mår mycket bättre idag. Fortfarande hes och känner mig lite mosig i kroppen men det är helt klart på väg att vända.
I morgon har jag en halvspäckad dag på jobbet. Ska bl.a luncha med en go vän samtidigt som jag ska uträtta lite jobbrelaterade ärenden, sen har jag beställt lite fika till em där jag tänkte sätta mig ner med mina medarbetare och krama om dom lite. På onsdag ska jag vara i Liljeholmen från tidig morgon, hoppas på att jag kan komma hem i skaplig tid, känns som att jag behövs hemma.

Det närmar sig jul och det märks på barnen. Allmänt stimmiga! Sen har man två tonåringar som jag tycker att man kan räkna med att dom hjälper till lite men nej. Jag får helt enkelt sätta mig ner och konkret ge dom lite sysslor så jag blir avlastad fram till afton, det kommer att tas emot med blandade känslor men det är bara att ta´t.

Hoppas att Emmas vilja att inte sova släpper snart, det börjar kännas påfrestande. Hon är i en period med döden tankar och jordens undergång osv, kommer alltid när det är dags att sova. Dessutom är det mardrömmar varje natt ... Men va sjutton, det är inget man inte klarar av, snart är vi ju lediga jättelänge... Förutom ett litet stop den 30:de då jag måste få in lite debiteringsunderlag :/ Men det är heller inget jag inte klarar av.
Vecka 1 bär det av till Sälen igen och det är balsam för sargade själar...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0