En god lunch och en ny frisyr blev summan idag

Idag har jag inte gjort så mycket. Var hos läkaren i morse. Ville säkerställa så jag inte hade något i kroppen som behövde behandlas, det skulle bli så bökigt när vi ska resa bort. Åkte och köpte en jacka till William som han kan åka skidor i bla. Det var dyrt, insåg när jag var där att jag behöver ett till underställ, så jag åker väl och inhandlar det i morgon.

Sen var det dags för mig att rulla mot Södertälje. En sill lunch väntade hos en go vän och en tid för en klippning. Emma följde med och jag märkte knappt av henne på hela tiden. God lunch var det och trevligt sällis. Hos frissan sen så får jag en massa kvalité tid med Gordana. Alltid lika trevligt att komma dit. En ny frisyr kom jag ut med också.

Kom hem, då ringde svärfar på dörren. Han kom med en söt nalle som han köpt i stället för choklad till mig. Han är så söt. Vi diskuterade matsedel för Sälenveckan och vem som skulle köpa med sig vad. Det blir så himla bra. Dessutom tyckte han att vi skulle splitta på hela totalsumman för liftkorten och skidhyran för alla oss! Det underlättar för oss som tusan och är välkommet så klart. Vilken svärfar jag har!

Nu ska jag faktiskt bara slappa resten av kvällen. Stephanie är hos Manne till i morgon, Emma ska snart gå och lägga sig och William har stängt in sig i tv rummet med en film. Te och skorpor vankas...

Ciao!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0