Ingen doktor, ingen medicin...

Var riktigt dålig igår faktiskt. Huvudvärk, feber, halsont och verkligen ingen röst what so ever. Gick hem från jobbet kl 12, hade bara sms och mail kontakt med alla som försökte ringa - halvbra... 
Men vi hade en mysig kväll. Tittade på en familjefilm, drack glögg och värmde oss från den sprakande elden.
Ungdomarna tröttnade efter ett tag och gick ner och tittade på Motorsågsmassakern 3 (tror jag). Jag, Emma och Johan satt kvar och tittade på familjefilmen "den magiska leksaksaffären". Emma somnade och började snarka i soffan så det var bara att bära upp henne. Hällde upp en stooor Baileys, jag trodde jag skulle bli tvungen att uppsöka läkaren idag för att få penicillin, men.... vaknade i morse och kunde prata lite och hade inte fullt så ont i halsen mer... Skönt!

Idag ska vi ställa upp den nyinköpta granen i vardagsrummet, det är alltid lika spännande att se hur stor den blir när den väl kommer på plats.
Innan det ska vi åka till svärfar som fyller år idag, där blir vi bjudna på en massa smörgårtårta och annan tårta mistänker jag. Jag förbereder utrymme!
Ikväll ser jag fram emot en film med rad Pitt som Johan har pratat om ett tag. Måste inhandla mer glögg... och nezeril.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0