Jag håller ut...

Nu är det banne mig nedräkning. En dag på jobbet kvar. Ska vara på plats i Liljeholmen kl åtta i morgonbitti och räknar med att kunna åka därifrån senast kl 13. Vi får se om det håller.

Annars har jag mest varit social på jobbet idag... men det är ju jobbigt i sig, och en del riktigt bra saker har jag fått gjorda. Men jag mår som ett utskitet päron...

I gårkväll skulle jag slå in julklappar... tog fram allt, värmde glögg, satt där i värmen från brasan och mös. Plötsligt slog all världens jävlighet till på en gång. Jag började svettas, jag hostade upp lungorna och jag började tokblöda näsblod. Allt på samma gång! Det var ju bara att samla ihop allt och snällt gå å lägga sig. Har mått sådär idag också och jag hade nog lite feber på em.

Johan och jag har pratat om vad vi ska göra på nyårsafton. För första gången har jag inte kännt att det är så viktigt att göra något, kan ju bero på att jag inte mått så bra, så jag sa att vi kanske kunde bjuda hemsvärfar som antagligen är själv iallafall. Så pep det i min telefon idag och en inbjudan kom till en nyårstillställning. Trevligt, jag är nog frisk till det. Nyårsafton är magisk, känns alltid som en nystart och själva kvällen kan bli precis hur glammig man vill. Nu måste jag bara ringa och kolla vad det är vi ska stå för. Av någon anledning brukar det vara jag som står för förrätt och efterrätt... men det är roligt att göra så det spelar ingen roll.

Nu ska jag sätta igång lite mer knäckkok, den förra satsen är redan slut :/ Min stora last!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0