Aaaah, flera såna dagar tack

Gud vilken dag vi har haft. Har knappt gjort ett jota och det är skönt.
Vi har nästan bara suttit och njutit i solen. Jag har dammsugit och kammat Sessan som hårar sjukt mycket nu.
Har precis haft en lång diskussion med William om hans hår. Han har en fobi för frisörer och han vägrar att gå till en och klippa sig. Jag har ju alltid klippt honom hela hans liv och han har endast varit hos en frisör två ggr. Då säger han att dom drog i hans hår och dom gjorde inte som han förklarat. Så jag vet inte hur jag ska göra. Jag orkar inte längre hålla på och klippa familjens hår. För klipper jag en så ska alla klippas och jag har inte tid eller lust. Det hade varit så enkelt om alla bara vill betala och låta någon annan göra´t.

Jag hade tänkt att jag skulle ta en löprunda idag men Johan drog och skulle byta däcken på sin jobb bil så jag får nöja mig med att gå ner i gymet idag. I morgon är det dans igen :) Och jobb förstås. Jag ska vara i Liljeholmen kl 8 i morgonbitti så det blir att åka i tid.

Jag åkte ner och hämtade ut klänningen också. Den såg ut och satt som förväntat så den får stanna. Perfekt till våren och inte för tunn eller så eftersom det var halvlånga ärmar. Ganska kort var den dock med hellre det än för lång.

I´m off for the gym now. See ya!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0