April april din dumma sill!

Blev lurad idag... I år igen... av samma person. Dåliga skämt och ändå är jag så naiv och går på´t. Jag vill ju liksom bara vara snäll, inte utgå ifrån att någon ljuger för mig... Så kan det gå när inte haspen är...
Ja, ja. Kul att nån har kul liksom :) Jag får bjuda på det helt enkelt.

Tog en sovmorgon idag. Kommer inte att kunna gå tidigt idag, ska hämta Stephanie på Ökna i eftermiddag, innan dess är det Solna som gäller.

Våran katt är dålig. Hennes öga mår inte bra, ringde till veterinären i morse, dom sa att någon bör kolla upp henne idag. Så den smällen får Johan ta, han är hemma idag. Hon måste få något lugnande där annars kan man inte undersöka henne, hon gillar inte kroppskontakt så att säga :) Hoppas att det inte är en tumör utan bara trång tårkanal, det lär utkristallisera sig så småningom.

Hoppas ni får en stillsam skärtorsdag alla, själv ska jag ta det lugnt med godiset, men i övrigt kör jag på som vanligt.

I eftermiddag åker vi tjejer, vi ses där!



Ciao for now!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0