April i ett nötskal

Får man inte en smärre chock när man kommer upp och det landskap där man igår senast satt och solade, numer är snötäckt?
Känns fruktansvärt! Jag vet att det är så här April fungerar och i vanliga fall hade man kanske skrattat och ryckt på axlarna åt det hela men jag är så himla less på den vita skiten som faller ner från himlen så jag vill gråta.

Annars var vår kväll igår lugn och fin. Jag och Johan gck en runda för att dela ut inbjudningkort till Emmas kalas. Två av dom fick vi skicka iväg då dom bor lite för långt bort för en promenad.
Emma och Alfred var ute hela kvällen och hoppade studsmatta. William gick hem till en kompis och sov över och Stephanie satt för sig själv i lilla tv rummet fram till hon skulle gå ut.
Jag och Johan tittade på en svensk film som jag tyckte var jättebra. Tror den hette "Fröken Larssons eviga ögonblick". Persbrant är en stjärna men filmen i sig var så fin på något vis. Allt utspelade sig i början av 1900-talet.

Nu ska jag dricka lite kaffe och gå igenom cyber space, sen blir det en duch och lite städning. Gymet får sig ett besök senare i eftermiddag också.



Ciao for now

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0