Begravning eller inte?

Sitter på jobbet nu och har varit igång hela dagen.
Var i Liljeholmen redan halv åtta, trafiken flöt på bra. Var i mitt kontor vid elva och har hunnit äta, läst av mail och blivit presenterad för den nya chefen. Det här kommer att bli bra.

Det är underbart väder ute och Johan är på Strömsholm. Han berättade att Sessan ville gå ut när dom skulle åka. Nu fick jag veta att det tydligen fanns ett blåsljud på hennes hjärta och att det medför en risk vid nedsövningen, som behövs för att röntga njurarna. Men vi vet att hon måste röntgas så det är bara att köra.
Hon var riktigt risig i morse och hon satt på golvet med huvudet böjt nästan ner i golvet. Jag var tvungen att bära upp henne på puffen som hon gillar att ligga på.
Så, nu är hon nedsövd vad jag vet och jag bara väntar på vad dom ska säga.
Hmmm, hjärt och njurfel låter allt annat än bra och jag förbereder mig på att vi kommer att få ha begravning i vår trädgård inom kort. Men det kommer att bli en fin begravning, det ska jag se till.

Nä, sista rycket innan hemgång och dans!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0