Brottningsmatch men dammsugarn

Jag sitter för närvarande och avslutar det sista jobbet nu. Det har varit en ganska behaglig dag, men jag är medveten om att det är känslan i om det varit en bra eller en dålig dag många gånger. För idag har jag haft en jäkla massa möten och jag har nästan bara åkt emellan men i det stora hela känns det överkomligt. Till och med när man har haft så mycket att man är tvungen att administera först när man kommer hem så känns det bra idag. Och jag har inte ens ätit choklad!! :)

Arbetet är helt klart i vardagsrummet nu, så jag kan börja städa upp där och det ska jag göra så fort han åker :/
Men nu vill jag snart äta och träna. Jag får kanske byta ut min träning idag mot ett tufft pass med the dämsuccer i stället. Tror inte att jag hinner annars, det är min tur att lägga Emma idag. Tänk att det känns så motigt att göra det. Men faktum är att jag inte har läst så mycket för mina andra barn och då har inte själva läggningen blivit en issue men med Emma..... Det ska bråkas, borstas tänder, bråkas, kissas, skrattas och busas, sen ska man läsa en lång saga och sen ska man ligga och gosa en stund. Alltså hela momentet tar upp emot fyrtio minuter och jag känner inte att jag har den tiden på kvällen när jag vill göra så mycket annat :)

Nä hörrni, nu ska jag lägga ner för idag och äta pasta och köttfärssås. Lite grädde, persilja och en skvätt vitt vin i så är den perfa!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0