Det kommer att bli en bra dag idag

Hej fina ni,

Hoppas ni sovit gott.
Jag mår ganska bra idag. Tog ett samtal med en medarbetare direkt när jag kom till jobbet. Det togs emot på ett bra sätt, så dagen började bättre än vad jag vågade hoppas på. Man är verkligen tvungen att utmana sig själv här, varje dag.

Jag var nere i gymet igår. Körde lite ben, men inte på ett mördande vis, jag har inte ont idag men det var jobbigt vill jag lova. Det känns bra att jag hittat den lilla muskel i benen som håller benet uppe när man ska lyfta det i olika riktningar. Jag kommer att köra hårt med den övningen och stretching i sommar när dansen har uppehåll. Nu hoppas jag att han lyssnat på mig och andra att vi vill ha in en sommarkurs. Han sa att han skulle tänka på det. Annars kommer jag inte att ha några problem med att hålla igång, men det skulle vara roligt om vi kunde fortsätta ändå.

Jag hade tänkt jobba hemifrån idag men jag valde att åka till jobbet iallafall, jag ville få en chans att prata men min chef live efter telefonsamtalet igår. Jag hoppas att det kan dra upp mig över kanten på denna svacka jag varit i ett tag. Vi får se, i magen känns det som att jag kommer att ha en bra dag och att det kommer att vara en grund till en bra period. Det är det värt då.

Det är grått och trist ute idag, i morgon när barnen ska vara hos mamma och titta på elden så skulle det regna. Va trist. Solen kommer inte förrän på söndag, men det kan jag bara tacka för. Bra att det kommer över huvudtaget.

Nu ska jag fortsätta här, hare gott!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hag har sovit som en kratta :( allergi vettu!

2010-04-29 @ 10:15:08
URL: http://Http://TildaForsgren.se
Postat av: sussie

Ajdå, inte bra! Jag brukar tycka så synd om alla som lider så illa i den finaste årstid som finns. Hoppas du mår bättre snart!

2010-04-29 @ 12:49:06
URL: http://sussieohlssons.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0