Feeling blue

Usch va jag är låg idag.
Det har gått bra på jobbet men när jag kom hem så skönk allt. Stephanies hemkomst gjorde mig lite gladare ett tag, men det är ju inte så länge man får ha henne hemma. Hon stack till Manne direkt efter middagen.
Idag åt vi lax med potatis och hollandaise.
Emma är mammig på ett konstigt sätt, on går runt och säger fula saker till mig i hopp om lite uppmärksamhet. När den uteblev så kom hon upp och var ångerfull istället, nu vill hon bara sitta i mitt knä och vara ett plåster.

Tror källarn till mitt deppiga mood är Sessan. Jag vet att jag sa att jag inte skulle nämna henne igen men fan. Hon har varit så himla gullig hela veckan. Pratat som hon aldrig gjort förr, ätit den där skitdyra gourmematen som jag köpt och bara varit söt. Jag trodde liksom att hon skulle bli bra, att läkarnas bedömning var fel.
Men i morse var hon dålig igen. Hon mådde illa och stod bara och svalde, ville inte äta, utan tittade bara på mig. Ber hon mig göra slut på hennes lidande? Hon har ju verkat må så bra hela veckan... fan...

Jag ska titta på Så ska det låta i kväll och RocknRolla. En Guy Ritchie film, kan inte bli fel. Egentligen vill jag stänga in mig och ta ett varmt bad, läsa och bara vara ifred men det kanske jag kan vara en annan gång.

Nä vänner, jag ska gå och vara blue för mig själv ett tag nu. Laddar för dansen och lite besök i morgon. Jag vet att båda dera kommer att göra mig gott.

Kram på er alla därute, hoppas ni får en riktigt mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Man kan dra ut på lidandet relativt länge... men för vems vinning...

Verkar inte som om någon av er mår bra, varken du eller Sessan?

Jag vet precis hur man mår - leka Gud... bestämma att det är färdigt nu...

Om jag en dag hamnar i ett läge där det handlar om mig så önskar jag att det är lagligt att ta det beslutet även för människor...



Jag visste att jag en dag skulle hitta Malcom i ett allt annat än fint skick och tänkte... Vill jag låta honom dö så ovärdigt?

Nej, det ville jag inte...

<3

2010-04-23 @ 21:45:42
Postat av: Sussie

Tack fina söta du. Jag ska ta mig en riktig funderare i helgen. Självklart vill jag inte att hon ska lida, men jag vill inte avsluta henne när hon mår bra och vill leva heller. Svårt det där.

2010-04-24 @ 07:32:56

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0