Fredag igen då

Ledig fredag dessutom. Inte dumt. Jag har lyckats ha ett jobbsamtal och har svarat på en massa mail osv redan men det gör inget i sammanhanget. Jag är hemma och jag ska inte jobba mer idag.

Så va händer idag då?
Jo, så fort William går till skolan så ska jag hoppa in i duschen. Sen tar jag med mig mannen till Etuna för lite shopping och Sushi.
Sen bär det väl av hemåt och hämta Emma. Vi måste ner till Trosa och lämna av barnen innan vi beger oss mot festen. Innan det måste vi fixa oss, vilket betyder att vi kommer att sitta och se ut som Cowboy och Indian i bilen till Trosa. Om än i lightversion men iallafall. Hoppas vi ite blir stoppade på motorvägen.
Jag ska köra (som alltid) så för mig blir det inte så vilt, men jag kommer att ha roligt.

Men nu och ett tag till struttar jag runt i skönaste pyjamasbyxorna.


Ha en bra dag, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0