God måndag...

Hej hej!
Har varit på jobbet ett tag nu, behövde inte lämna Emma idag då Johan börjar lite senare. Det är så skönt på morgonen när jag bara behöver ta hand om mig själv. Hann till och med krama Stephanie i dag :)
Har en begynnande huvudvärk. Är det vädret igen månne? Jag vet inte, kanske är en kombination av att jag kan behöva använda glasögonen när jag sitter mycket framför datorn, dessutom ska jag beställa en docka och en separat skärm, så slipper jag sitta och titta på min lilla 14 tums skärm. Inte så konstigt att jag får ont i skallen.

Jag sträckte mig i lördags. Jag har ont i nedre delen av ryggen på vänster sida, insida knä på höger sida och en av höftböjarna har fått sig en sträckning också. Ja, ja. Det är smällar man får ta, skönt att känna att man gör något. En del försvann i gårdagens PW som jag varvade med lite löpning, så uppfriskande! 

Nu ska jag fortsätta att jobba. Lite förberedelse för en sittning snart.

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0