Helgen hittills

Hej på er,

Hoppas att allt är bra med er. Här flyter allt som det ska.
Gårdagen var perfekt med middag och lite gäster. Solen sken och man kände verkligen att man varit ute i solen när man väl kom in framåt kvällningen.

Idag har vi varit i Tuna Park. Alla tre barnen behöver ha nya skor. Stephanie behöver också en vårjacka. William och Emma följde med och fick sitt. Stephanie får gå själv under lovet. Svettigt när alla behöver samtidigt, det är inte läge för mig då och flika in att jag skulle vilja ha... Men lite shopping fick jag allt, eller tog jag mig allt. Jag behöver ju liksom inte be om lov, jag är en stor flicka och jag tjänar egna pengar :)

Här är lite bilder


Johan fick en liten light behandling


Barnen roar sig


Johan fick en gitarr av Kjell...bara så där


Och ja, jag fick en jättefin blombukett


Stephanie tar kort på mig genom fönstret


Barnen satte upp studsmattan


Kjell till vänster och svärfar till höger


Svärmor och Kjell

Bilarna har fått nya sommarskor och blivit tvättade och snöhögar och spridits ut för att smälta lite fortare. Livet är niceeeee just nu.

Det var alles for now, ciao! 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Wow, vilken fin bukett!!

2010-04-29 @ 19:43:28
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0