Jag blickar framåt

Ja, det finns inte så mycket att tillägga. Det är lugnt här. Har precis varit nere och tränat, körde rygg och mage idag. Inget jättepass men jag stretchade en del och det var skönt.

Jag längtar till baletten börjar igen. Jag vill verkligen att det börjar och håller på utan avbrott en lång period nu. Dessvärre så tror jag att ha kommer att använda lördagarna till träning till en uppvisning på Mälardagen. Det blir Karaktärsdans då och jag har tackat nej till att vara med på det. Kände att jag ville vara med mer på mer lektioner och lära mig känna gruppen innan jag blir bekväm att dansa inför publik. Hmmm, fånigt kanske men det får vara måtta med modigheterna för mig.
Jag ska börja kolla mig omkring efter ett par bra dansskor till nästa termin. Vet att dom har flera såna butiker i sthlm, en av dom ligger bakom NK. Vet också att det finns en butik i Västerås. ag får titta i sommar vad jag kan hitta. Vill känna mig säker till 100 att jag vill och har tid att fortsätta, men jag tror inte att det blir några problem då Emma kommer att avancera nu i höst och då kör hon lektionen innan mig.

Så, jag fick veta var vi ska ha vår konferens i maj. På Hassludden. Trevligt tänkte jag som bara har positiva känslor omkring det stället. Underbar miljö, maten står det formligen Sussie på och hela konceptet är min grej liksom. Men vill jag vara där med jobbet...................... vet inte riktigt hur jag ska känna här.
Men jag tror att jag såg när jag var där sist att det fanns en fristående byggnad som kanske används till just konferenser. Jag hoppas inte att vi ska behöva sitta i japansk inspirerande badrockar och konferera, eller i bubbelpoolen för den delen. Det skulle inte kännas bekvämt alls. Men jag tror som sagt att det är upplagt på ett litet annorlunda sätt när man är där av andra anledningar i första hand än att bara SPAá.

Jobb i morgon igen då. Känns bra men man vänjer sig ganska snabbt med ledigheten. Men nu ska jag igång med jobbtankar igen. Jag har en spännande tid framför mig och det kommer att hända mycket nytt. 
Hela den närmsta tiden överhuvudtaget känns ok. Vi har en fin tid rent årstidsmässigt framför oss och en del nya grejjer på jobbet. Sen kommer nya fönster att installeras hemma och en ny ytterdörr i samma veva. Sen är det en resa till Sousse och en fest på Gotland senare i höst, de två sistnämda ser jag verkligen fram emot.
Jag hoppas också att jag kan komma i balans i kroppen snart. Jag jobbar hårt med det och jag tycker mig se en liten ljusning så här är jag också hoppfull.

Jag håller tummarna på att min närmsta framtid blir bra helt enkelt!

Ha det så bra så hörs och ses vi säkert snart!

Ciao for now

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0