Jag vann, i år igen!

Hej hopp i vinden!
Hittills en perfekt dag.

Jag och min pappa hade varje år en tävling. Vi tävlade om vem som såg den första sädesärlan varje år. Sen min pappa gick bort 96 så har jag fortsatt tävlingen. Jag säger alltid högt "en sädesärla, jag var först". Jag vinner varje gång. På senare år så har Stephanie börjat lägga sig i tävligen så det är lite en tävling mellan oss nu.
Idag var det iallafall dags. På kyrkogården i Trosa såg jag den. Jag vann i år igen!


Tidig morgon på motorvägen mot Trosa




Agnetha Sjödin hade en föreläsning om sin pilgrimsfärd. Mycket bra!


Hem igen


Emma får mer paket




Jag fick tulpaner av svärfar


Bildbevis. Jag vann!

Nu har jag och Johan precis varit och promenerat lite och vi ska nog åka och köpa pizza snart. Jag ska kolla upp lite tider på Strömsolms djursjukhus. Tänkte fara dit i morgon med Sessan.
Hoppas det är någon bra film på tv ikväll, jag vill ligga och äta godis i soffan. I morgon vankas kalas på Donken för Emma och några av hennes vänner.

Vi ses och hörs!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0