Långfredag på Ökna

Hej på er i vårvärmen!
Visst är det härligt ute nu?

Efter jobbet åkte jag ner till Tystberga för att hämta Stephanie i skolan. Kom lite tidigt och jag stod och riktade näsan mot solen....aaaaah, det var så skönt. Det fastnade en fluga i håret. I vanliga fall skulle jag förmodligen fått ett släpp på det men jag tyckte det var charmigt bara.
Det är så fint i Tystberga, hela naturen och omgivningarna är så harmoniska. Och Stephanie var så söt när hon kom efter lektionen, så glad och full av liv, min stora stora flicka!

Här är vardagen för Ökna eleverna.


Lammen


Ormarna


Och skäggagamerna (som är homosexuella)

Våran Sessan förresten... Hon är antagligen njursjuk och måste tas bort... Min lilla!



Ha re gott alla söta!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0