Lunch idag, kanske?

Japp, tisdag igen. Dagarna går galet fort.
Idag blir det ganska lugnt, har en del att göra med mitt lilla projekt så jag kommer nog få dagen att gå.
Tror att jag har turen att få hämta en vän idag och äta lunch. Det var så länge sen vi sågs och det ska bli så trevligt. Vi pratar ofta om att ses mer och att ta en vinkväll osv men det blir liksom aldrig av. Men nu verkar det som att vi kan få till en lunch i allafall. Dä bli bra dä!
Sen har jag en tid hos frissan idag på eftermiddagen. Tidigare så har jag fått krupp på mitt allt för slitna hår flera veckor innan jag har min bokade tid. Nu har jag till och med missat en tid och jag tycker fortfarande inte att det är någon fara. Men det är alltid skönt när man varit där, man vet att håret är fräscht ett tag till. Jag går var tredje månad och klipper mig, bokar ny tid när jag betalar så jag alltid har en tid. Gordana som klipper mig är så fullbokad och det är svårt att få en ny tid om man missar. Men hon är en gud med saxen och vi får en liten pratstund varje gång. Win win situation!

Nä vänner, nu ska jag hämta kaffe och fortsätta. Hoppas ni får en skön tisdag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för buden! Jag hör av mig hur det går ! :) Lycka till!

2010-04-27 @ 13:53:54
URL: http://ostholmsblobbis.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0