Mätt som en plätt

Hemma nu. Det känns lite lyxigt på torsdagar för då hämtar svärfar Emma från dagis. Det gör han varje torsdag. Det är en dag som jag varje torsdag glömmer bort att jag inte behöver skynda mig till dagis efter jobbet. Så idag åkte vi förbi mekonomen och köpte våtslippapper (fråga inte) och sen ner och hämtade ut två paket som kommit. Det ena var ett par bikinibyxor som Stephanie tydligen lyckats beställa från mitt konto på H&M, det andra var en randig tröja från samma ställe till moi.
Därefter gick jag in på Inne. Det är en butik som bara säljer märkeskläder. Jag ville titta vad dom fått in i Odd Molly sortiment. Så jag hittade en suuupersöt tunika med korta ärmar för endast 1299 och en annan med lång ärm för endast närmre 1900. Det är ju som hittat!............ Och sen vaknade jag. Fan vilka priser alltså. Men faktum är att jag starkt överväger att köpa den med kort ärm nu till våren och den med lång ärm efter sommaren... Det kommer nog att bli så.

Nu har jag precis ätit, det blev rester idag, orkade inte laga något. Tittar ut och det är så deppigt med mulet och regn. Jag ska bara låta maten sjunka lite sen drar jag ner i gymet. Det är Johans tur att lägga Emma idag så jag behöver inte stressa, vilket är bra för jag ska köra lite Triceps och Bröst och framför allt så ska jag stretcha. Måste hämta in Linkin Park skivan från bilen bara, den är bra att träna till.

That´s it for me, ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0