Naturens medicin

Ja, så var den här dagen snart till ända. Jag var riktigt låg andra halvan av dagen idag och när jag kom hem så kände jag inte för något. Åt lite lax, sen gick jag ner till dansen. Så var alla tunga känslor borta i ett nafs, så där bara! Det är helt magiskt och så skönt. I morgon kommer jag att ha träningsvärk i jumskarna är jag helt säker på. Så skönt pass. Och någonstans där ser jag ljusningen i min balans i kroppen. Hoppas jag iallafall. Med lite löpning tror jag att jag kommer att vara nöjd snart. Vem har sagt att det ska vara enkelt när man blir äldre?

Jag ska stretcha lite framför tv´n och köra lite mage.

Det är många som frågar mig vad man har på sig när man dansar. Faktum är att det faktiskt var min första tanke också. Fördomsfull som man är så tror man att man ska ha utstyrseln som i Svansjön eller nåt när man tränar, men så är det inte. Man ska ha mjuka bekväma kläder, helst tajt på underkroppen så man ser hur man har benen och svanken (men den ska vara obefintlig om André får välja), men i övrigt är det ganska fritt fram.

När jag tog kortet så ser jag att jag behöver göra rent spegeln, ska ner och göra det nu innan jag gör något annat, men så här ser jag ut när jag dansar ungefär.


Vi ses vänner, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0