På väg upp

Har nu ätit mat. Medan jag stod och lagade så kom min snart 13 åriga son fram och sa:
- Å, gör mycket. Fett äcklig mat i skolan
- Jasså, vad var det för mat då?
- Nån sås med prylar i

Asså vad är det för mat dom ger barnen? Vi fick aldrig nån sås med prylar i :)

Jag känner mig lite bättre efter mitt samtal med min chef. Jag är så glad att jag tog tag i det. Jag tror att jag kommer att komma ur svackan snart.

Idag när jag kom hem så hade byggisen gjort klart i köket, det blev jättefint. Nu är det bara lite finlir kvar på utsidan. Jag ska köpa stora gröna växter (vet inte vad dom heter) i stora vita krukor att ställa i fönstret, jag kommer inte att sätta upp gardiner, det kommer inte att behövas tror jag. Bild när det är klart. Dessutom ska vi köpa lamellgardiner till vardagsrummet, typ sex meter. Det är så mycket pengar men det kommer också att bli så stor förändring. Då kommer jag att ha typ sex längder av jättefina Marimeko gardiner till övers. Undra vad jag ska göra av dom? Det visar sig.

Snart ska jag lägga Emma. Hon är lite nere och går ibland och tittar på Sessans grav. Jag ska prata lite med henne. Sen blir det gymet. Köra lite ben idag tror jag minsann!

Ha det gott alla, ciao

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fnissar igen kännande "Gör mycket mat ,Fett äcklig mat , sås med prylar i " Tonåringar pratar så roligt. hihih Åh lamell gardiner det är fint fint! Det ska vi oxå ha i vardagsrummet. Det är snyggt tycker jag! Lägg ut Marimeko gardinerna på tradera eller sälj via blocket annars. Beklagar det som hänt Sessan, vet hur det känns saknar vår Elvis och Tigra så det gör ont! Kramar om!!! Nu ska jag gå ut i vårt garage och cykla på motin cykeln! Härligt. Må så gott Kram från Ulrika

Postat av: sussie

Ja, dom har helt klart ett eget språk. Man kan inte annat än skratta ibland.

Tack för omtanken, Ulrika. Cykla på du!!!



Stor kram

2010-04-29 @ 12:47:14
URL: http://sussieohlssons.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0