PW

Tjena hej på er.

Hoppas ni har det bra där ute.
Jag har et utmärkt. Var och hämtade ut Sessan idag och det uppstod en liten dispyt omkring fortsatt behandling, ett beslut som tagits över huvudet på mig under dagen som ingen hade ringt mig om. Så jag gick därifrån med min vilja igenom. Nu är det bara att vänta och hoppas.

Annars då, tja jag vet inte om det hänt så mycket. Jag har varit på jobbet idag, hade möte hela förmiddagen och den nya chefen på eftermiddagen. Det känns bra.

I morgon blir det sushi med "syster" Lotta, det ska bli så trevligt att träffa henne. Ser fram emot både sushi och Lotta.

Har ätit en sen middag bestående av hummersoppa och smörgås idag och ska ner i gymet nu. Överväger att gå ut och gå en PW ist.... hm, tror det blir så. Stretcha kan jag göra när jag kommer hem.




Sjukling


Stephanie spelar upp Lady GaGa´s nya Telephone. Om och om igen faktiskt.


William är söt

Barnen är ute och hoppar på studsmattan. Stephanie kom hem från internatet när det blev klart att Sessan skulle bort, nu när det inte blev så så kunde jag tycka att hon skulle åka tillbaka, men det ville inte hon. Hon har tack och lov en massa skolböcker med sig och hon pluggar verkligen på dagen. Så, hon får väl vara hemma då, men inte "häng med pojkvän" hela kvällen då för någon motprestation vill jag ha av henne. Är man sjukanmäld så är man sjukanmäld, tycker jag.

I morgon är det Emmas födelsedag. Hon blir sex år. Det året hon kom var det kanonvarmt i flera veckor innan den 15/4. Jag var ledig de sista veckorna och jag satt bara och solade och mådde bra då. Det var nästan sommarvarmt dagen efter när vi kom hem också. Det är kul att ha något att referera till vädermässigt.

Så gott folk, ha det så bra i vårvädret!

Ciao for now

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0