Så ska det låta

Satt och tittade på Så ska det låta igår.
Jag gillar Peter Zettman jättemycket och jag brukar tycka att programmet är helskönt eftersom alla gäster bjuder på sig själva och det blir en show av det. Men igår måste ju ha slagit rekord.
Jag säger bara Petra Mede och Peter Magnusson! Vilka personligheter. Tur att dom inte var i samma lag, då hade det antagligen stannat av i mitten av programmet.
Tänk dig dom två på en fest.
Åtminstonde Petra är en sån som jag skulle vilja ha som vän, hon verkar så allsidig och bra på allt. Och rolig framförallt.
Sen tycker jag och har alltid tyckt att Tommy Körberg är kanon. Han är så jäkla bra så jag får gåshud. Sen må han vara en jäkla diva och fyllo och pundare och allt vad alla säger men jag gillar honom skarpt.

Tråkväder idag.
Tur att jag ska ner och dansa. Jag ska snart rycka upp Emma så hon får vakna i lugn och ro innan vi far ner. Idag ska hon få stanna kvar medan jag dansar, det ska bli spännande att se hur det går.
Sen bär det av till Björnlunda och det ska bli så roligt.

I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med helt och hållet...

Magnusson och Mede lyfte programmet ytterligare ett steg, helt underbart. Inga direkta sångröster, men fullt ös, 100% från början.. och från hjärtat.

Körberg, även där huvudet på spiken.Vad man än hört om honom, så tror jag att han är en väldigt ödmjuk människa. Någonstans tror jag att dom (vissa) blir "produkter" av branchen.

Trevlig lördag vännen

Stor Kram

2010-04-10 @ 11:43:02

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0