Se så, sätt igång!

Känner mig lite bättre idag. Vaknade tidigt dock men det är ok. Och så har jag en megafinne i pannan, eller typ mellan ögonen. Det blir till att kleta på ordentligt med shhhmink idag :s

Se filmen jag skrev om igår. RocknRolla. Snygga människor, cool handling, häftiga miljöer, imponerande karaktärer, så ballt filmat, Snatch feeling. Äkta Guy Rithie anda. Perfekt!

Nu ska jag se till att få in Emma i duschen så hon får sina dreads (stavas det så?) tvättade, sen ska jag passa på att tvätta mitt hår också. Duscha är ingen idé att göra förrän efter dansen. 
Sen kommer bror, syster och hennes pojkvän hit och fikar lite, det ska bli trevligt att träffa dom. Tobias och William kanske skulle träffas också. Hoppas att han kommer hit och stannar en stund, det vore också fint.

Annars har jag inte hört av min plågoande på ett bra tag nu, vet inte om jag borde ringa upp och kolla om han lever? Jag försöker lyssna innåt, på mitt samvete men det vill inte säga mig något, så jag avvaktar. Jag litar på mitt samvete och vet att det gör det bästa. I det här fallet iallafall.

Nu sätter vi igång här, vi hörs. Ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0