Sessan får gå vidare...

Hittade en veterinär i Strängnäs. Har en tid hos henne kl 13 i morgon... Phu, vad jobbigt.
Det blir kämpigt att komma hem sen och plocka bort hennes saker och dammsuga upp hennes hår för sista gången. Vi ska snickra ett kors som Emma ska få måla och skriva Sessan på. Vi har tittat ut att någonstans på baksidan ska hon få sin sista vila. Hon älskar att vara ute och titta på fåglarna och alla fjärilar. Det är mycket av bådera på baksidan. Hon tas emot av min pappa där uppe och han kommer att gosa med henne. För han älskar alla djur. Dessutom är det ju en riktgt stilig kattherre vid namn Malcom, Marias katt där. Å, dom kommer att ha det fint.

Det är så här jag vill tro att det blir och det är så här diskussionen går hemma, för Emma. Jag har inte vågat tala om för henne ännu, jag gör det i morgon på morgonen, sen hoppas jag på att hon blir distraherad av kalas och annat. Vi får ha en fin ceremoni i morgon kväll.

Ledsamt.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0