Sooool i sinnet

Snart ska jag gå ut och promenera ner till matsalen och köpa lunch. Det är underbart väder och jag är inte bitter på mig själv idag att jag inte tog med mig egen mat, det ska bli så skönt att få gå ut och få lite sol i ansiktet.
I eftermiddag väntar ett nättare möte på tre timmar. Känns så där. Hoppas att vi i sommar kan lägga dessa möten ute i gröngräset.

Dessa sneakers skulle jag velat ha på mina fötter när jag går.

Eller varför inte dessa



Man fyller ju år i sommar... skulle man önska sig ett par dojjor från LV då? Men jag vill ju ha en smink väska från samma och en necesär och en korthållare. Jag har svårt att tro att jag är längre än upp till fotknölarna om jag kommer med hela denna lista. Dessutom vill jag ha en blus från Odd Molly och dom är ju allt annat än gratis. Hmmm, jag måste fundera ut en plan. Jag måste få Johan att tro att det är han som tänkt ut att han vill köpa allt detta till mig helt själv, för att jag förtjänar det. För det gör jag.
Men det är ju det här vi kvinnor är så bra på. Att manipulera våra män...

Nu är det promenad som gäller!

Ciao for now


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0