Spara eller inte, det är frågan

Usch, det har varit en jobbig dag på jobbet idag. Det är hårt med ekonomin i samhället och det märks. Men jag måste nog inse att det ligger i mina händer att faktiskt göra något konkret. Tufft.

Jag kom hem efter mycket om och med. Skulle just köra på motorvägen i Moraberg och hann precis se att det var tvärstopp. Snabbt som attan körde jag runt i rondellen och tillbaka igen. Åkte på motorvägen nere från Statoilmacken vid scania istället. Det hade ju ett antal andra bilister också tänkt så det var tjockt med trafik. Hörde att motorvägen stått still en längre period och att den kommer att bli stående ett bra tag till. Kön var så lång som förbi Salem. Hu, vilken rysare att hamna i en helt stillastående kö på motorvägen!

Ja ja, nu är jag hemma sedan länge och jag har ätit, tränat och lagt Emma. Produktiv kväll vill jag säga.
Jag har suttit och tittat på lite mode och jag har bestämt mig för att jag gillar jeansmodet som är nu. Jag har ju alltid varit en jeanstjej men jag kanske inte har haft så mycket andra pagg i det materialet än byxor. Men nu är det dags att ta det ett steg längre. Jag har beställt en klänning och en skjorta. Vad sägs? Är det en keeper eller inte? Jag tror på båda faktiskt och jag tror att jag kommer att använda båda flitigt.

Klänning från Nelly


Och skjorta från H&M


Jag ser framför mig att jeansskjortan kommer att vara fin till ett par svarta finbyxor, eller grå tex och klänningen är bara fin som den är och kommer att bli perfekt i vår tror jag.

Ytliga inlägg är inte att förakta. Ny är det snart te och fuskbyggarna.

Ciao



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0