Tgif, phew!

Känner mig smått urlakad idag.
Var kvar på jobbet till halv fem ungefär. Jag åt lunch på restaurangskolan och blev proppmätt, sen var det möte för hela slanten.
Jag blir som en trasa...

Åkte hem och hämtade Emma hos svärfar och sen hem. Lagade kyckling Teriyaki. Nu sitter jag här och äter havrekakor och bara tittar på när familjen härjar. Sessan är i uselt skick och jag kommer att bli tvungen att åka och ta bort henne  helgen. Hon lider.

I morgonbitti sätter jag mig i bilen och åker till Trosa. Vi ska på frukost och föreläsning med Agnetha Sjödin, det ska bli intressant. Sen är det typ järnet hem, för kl två kommer gäster som vill fira Emma.

I kväll blir det gott rött vin och En sommar med Göran. Nice.

Blommor som Emma plockat åt mig, våren är här hörrni. Med eller utan askmoln...


Gu vilka korta inlägg jag gjort de sista dagarna men jag känner mig blank i huvudet.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0