Tgif

Hej hej på er!
Nu har jag precis haft möte och jag försöker hjälpa den nya chefen att komma igång här, det är inte lätt men alla system och IT frågor som bara ska funka.

Idag är det fredag och det tar jag emot med glädje. Det har varit lite splittrat för mig den här veckan eftersom tisdagen blev måndag. Men det är fredag idag och det är det som är viktigt.
I kväll ska jag ta det lugnt, ta ett glas vin och koppla av. Titta på TV. Det blir ingen träning för mig eftersom jag ska dansa i morgon. Tror jag tar en vilodag på söndag också, jag har kört ganska hårt denna vecka. Igår var ett skit bra pass, fast jag inte trodde att det skulle bli det, men det blev det.

I morgn lutar det åt att jag ska åka till ett ställe som ligger mellan Björnlunda och Stjärnhov. Det är en familj som jag var mycket hos när jag var liten. Familjen har fem barn och åtminstånde tjejen i familjen blev som en syster för mig. Så, hon kommer med hon också så åker vi och hälsar på där. Det ska bli så roligt att få se stället igen, det var många år sen jag var där och trots att jag förträngt mycket från min barndom så finns en del minnen därifrån. Lotta hjälper mig ibland med att dra upp saker ut minnesbanken som jag får försöka komma ihåg.
Ska bli så skönt att få träffa mamma i familjen också, hon fick ju stå ut med en del.

Nu ska jag fortsätta jobba, rasten är slut.

Hej så länge!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0