Torsdag kväll

Vilken värme vi haft idag!
När jag satte mig i bilen från jobbet stod tempen på 18 grader. Det är ju rena sommarvärmen de. Härligt.
Det är ju torsdag idag och på torsdagar så hämtar svärfar Emma. Jag åkte dessutom själv så jag hade ingen brådis hem från jobbet. Jag satt i samtal med min nya chef och med den chef som nu är över henne, alltså min gamla. Vi pratade lite strategi fram till 16.00, sen var jag tvungen att göra lite småpyssel eftersom jag hade tänkt vara ledig i morgon. Så jag åkte väl från Södertälje vid 17 tiden. När jag kom hem var maten nästan klar. Stuvade makaroner och köttbullar blev det idag. Emma har inte kommit från svärfar än och jag står i valet och kvalet om jag ska ta en PW eller om jag ska stanna hemma idag för att pyssla lite. Tror jag gör både och faktiskt. Jag behöver komma ut och svettas lite och skingra tankarna.

Jag skulle aldrig kunna börja med dagens outfit bild för jag har för dålig fantasi för det. Dessutom är jag ganska enahanda på jobbet så det skulle bara tråka ut er. Däremot var jag ändå nere i tvättstugan idag och där låg kameran frå häromdagen, så jag tänkte att "äh, va fan, så här ser jag ut idag, just nu"

Jeans Miss sixty, topp Gina, kofta utan ärm Rut m.fl


I morgon väntar mys på dagen med mannen, och lite fest på kvällen. Tema: cowboy och Indian 

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0