En del av min barndom

Nu är vi hemkommna från Norrbylund.
Va skönt det är att komma tillbaka till ett ställe som betytt så mycket för en under ens viktiga år i livet. Det finns så mycket värme i det huset och det inser jag nu. Jag är så glad att jag fick möjligheten att spendera lov och annan ledig tid hos den familjen. Det var hos dom jag fick lära mig att åka slalom, rida och ta hänsyn till andras behov och integritet. Jag uppskattar allt det idag. Kände nog inte så när jag var liten av en massa olika anledningar men jag gör det nu och jag är glad att jag har med mig det nu i vuxen ålder. Det känns viktigt. Elisabeth och Leif, som kan titulera sig som extra mamma och pappa till en massa barn. Härligt att det finns såna människor, världen skulle bli en bättre plats om det fanns mer av den sorten.


Abbe dansade


Emma och Ella tyckte det var en bra idé att dela fotölj


Katterna


Flickan 35 år gammal


Emma på promenad med den dansante Abbe

Nu åker mjukisbyxorna på för nu är jag trött. Baletten idag kommer att ge mig träningsvärk, bra lektion, riktigt bra! Nu är jag mör och vill lägga mig under en filt och dricka te och titta på en spännande film. Så fort Emma går och lägger sig så.
William blev hämtad av sin storebror idag. Det var flera år sen dom träffades. Dom skulle gå på Heron och se en film och äta. Inte illa.
Stephanie kommer väl när jag sover som skönast kan jag tänka.

Trevlig lördag kväll på er.

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0