En kortare redogörelse



Hej på er vänner.
Tror ni det finns någon förståelse för att man valde att gå och lägga sig sent? Nooooooo.
I stället vakande jag av att Emma skrattade åt mig. Hon sa att jag såg söt ut när jag sov. Kan man bara låte det passera? Det var bara att masa sig upp.
Till frukost ville hon ha en kuddesmörgås med makrill, så det ska jag försöka skaka fram nu. Hon ropade just "mamma får jag nåt snart då, jag svälter ju ihjäl här".
Va rolig hon är. Jag har så svårt att se att det nånsin kommer att hända. Att hon ens behöver gå hungrig en längre stund är ganska osannolikt, men i hennes värld så tynar hon bort just nu och jag måste skynda mig, jag har bara några sekunder på mig ;)

Idag blir det lugnt vad jag vet. Kanske åker vi och hälsar på någon av de gamla i släkten, dom som alltid säger att vi ska komma och hälsa på mer, men som vi aldrig har tid att hälsa på. Idag är en sån dag som vi skulle kunna använda till det. Vi får helt enkelt fika oss igenom hela dagen. Det är ok.
Jag ska ner och hämta min klänning också som kommit, jag hoppas att den passar och att den uppfyller mina förväntningar.

Sessan ska få åka till Strömsholm i morgon och rötga njurarna. Hon mår inte bra nu. Det var precis som att när vi fick veta att hon kanske är sjuk så blev hon sjuk. Hon beter sig inte alls som hon brukar och jag känner mig orolig. Samtidigt är Johan orolig och känner att det kanske kommer att bli han som måste ta ett beslut som jag kommer att bli ledsen av när han är där. Johan i sig bryr sig inte så mycket, han har aldrig gillat Sessan men han vill henne inget illa heller så klart. Vi får hoppas att hon kan få stanna över sommaren hos oss men med förutsättning at hon inte behöver må dåligt eller ha ont.
Hon kommer att ha det bra dit hon kommer också. Pappa finns där och han kommer att ta hand om henne, det vill jag tro.

Igår tittade vi på en film. Jag ville titta på en thriller. Jag hade två filmer att välja mellan. Den ena var En sommar med Göran och den andra var The box.
Jag hade ingen som helst lust att bli road alls efter ett långt samtal med J i telefon som helt tog musten ur mig, så jag valde The box.
Slösa inte er tid på den, precis värdelös!

William kom hem med Tobbe vid halv tolv ca och var jättetrött. Dom hade sett Kick ass. Tydligen så där bra.
Stephanie kom hem samtidigt.
Dom gick och la sig ganska snart och jag satt uppe och försökte hålla Johan sällis ett tag med UFC. Jag orkade till halv två sen gav jag upp. Hann titta på svenskens match som han förlorade. Jag vet att han spelade in allt så jag kan titta på huvudmatchen idag ist. Jag ville också sitta på en ute arena i Abu Dhabi och titta på hela showen på plats. Varför var det ingen som bjöd ner oss dit?

Nu ska jag göra te och rosta Gräddad längan!

Ha en underbar Söndag!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0