Med lite trance i öronen så känns allt lättare

Helloooo
Kom precis till jobbet och har bara startat datorn. Ska sätta igång att börja arbeta med ett av mina projekt snart. Känns roligt och inspirerande. Har fastnat lite dock men jag hoppas att jag löser det idag.

Jag var ute på en PW igår kväll. Hade tänkt mig gymet först men sen känner jag att jag behöver ha bort en mjuk del jag har på magen och "handtagen", och då tror jag i det läget att PW är effektivare. Eller jag vet att det är så. Så, det kändes lite motigt att dra på sig kläderna men det blev bättre.
Jag klev ut i vårkvällen. Det doftade varm luft som möter kall lite fuktig mark, fåglarna kvittrade och överallt såg jag leende människor. Började gå med bra musik i öronen, ökade volymen, tempot och pulsen med den. Efter ett par hundra meter hade jag sån energitopp så jag började springa. Jag varvade min PW med löpning och det kändes jättebra! Det var en riktigt bra start på löpsäsongen. Det här blir nog bra, jag hoppas att jag är i fas med min form snart. Hoppas också att gatorna är rena på grus snart, det blir så mycket lättare då.
Som jag ser det så är det många anledningar till att det blivit som det blivit, men det är en annan historia som jag inte riktigt känner mig bekväm med att dela med mig av. Kanske en annan gång, och kanske om jag kommer i fas, då ver jag ju att det gick att vända.

Nog om det. Nu väntar en del jobb som jag ser fram emot, sen är det sushilunch och söta Lotta.

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0