Fikamaraton

Godkväll!

Dagen har varit i ett kan man säga. Började i morse med paketöppning och ett blött öga när han fick Emma tavlan :) Sen fick han dressen (bara byxorna nu, resten kommer sen) och den blev han ju glad över så klart. Sen kom t-shirten idag också. Den passade perfekt och kommer att fylla sitt syfte alldeles ypperligt.

Nu har de sista gästerna gått och Johan med den, ha ha ha. Han följde med Kenneth hem och skulle kolla något som inte gick att titta på här. Skönt för honom att komma iväg lite tror jag.
De första gästerna kom vid 13 tiden och gick kring halv fyra. Vi hann precis äta lite mat. Stekt fiskfilé med potatis, kokta morötter och smögensås. Sen kom nästa gäng och mer fika blev det. Gott som attan :)

Jag har röjt av lite nu och ska börja städa lite i Emmas rum, hon har lovat att försöka sova i sitt rum hela natten och vi ska ta in madrassen in till hennes rum så kan hon vakna och lägga sig på den. I sitt egna rum i stället för att knalla in till oss. Vi får se hur det går med den saken :/

Här är tavlan jag gav Johan, visst är Jeanette Nilsson en mästerfotograf?:


Jag och Stephanie i köket


En obligatorisk bild på mig, det finns ganska få på mig utan att jag gör denna min

 

Nu ska jag börja röja i Emmas rum, hon sa att hon redan hade gjort det men jag tror att jag ska dubbelkolla. Förtroende och sånt jadda jadda. Jag känner henne. Allt ligger troligtvis i en låda, både kläder, skitiga som rena och alla leksaker som låg på golvet. Allt har hon troligtvis kastat ner i en låda eller en garderob. Men det gör inget, det är gulligt och jag ska hjälpa henne när hon inte ser :)

 

Vi hörs. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh så fin present med de vackra bilderna på er super söta dotter. Förstår att din mans ögon inte kunde hålla sig torra. Fick en jul fina bilder inramat på barnen av min son + foto på han och hans flickvän. Det var bland det finast jag fått i present. = ) Hoppas att ni mår bra!! Vilken fin bild på dig och din dotter!! Ha det gött!

2010-08-05 @ 19:51:01
URL: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
Postat av: Jeanette Nilsson

Va fint det blev med bilderna. Superbra! Kul att han blev glad!

2010-08-13 @ 19:44:42
URL: http://iamfab.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0