Friktionsfritt, ja tack..

God morgon vänner!

Såna dagar som gårdagen vill jag gärna ha mer av. Så friktionsfritt och härligt lunk.
Det började med att jag sov länge, sen kom jag upp och hade låååång morgon. Därefter började jag städa lite och plockade sedan av alla bär i trädgården som det kokades saft på. Under tiden åkte Emma till en kompis och blev där nästan hela dagen, William drog också till en kompis och Stephanie och Manne kom bara hem som snabbast coh tränade och duschade.
Jag och Johan drog ut i spåret och tog en mjukstart på löpning igen. Vi åt middag, västerbottenpaj med rom, rödlök och creme fraiche.
Emma gick till grannen, William sover hos ovan nämnda vän och vi satt uppe länge och tittade på en liten del av Avatar.
Perfekt och inga sura miner på hela dagen.

Idag ska jag åka till Åker och få Stephanie fotad. Det ska bli så roligt att se resultatet sen. Jag ska också hämta bilderna på Emma som jag måste köpa en ram till. Han fyller på onsdag. Hur fan ska jag hinna det? Sen har jag också designat en t-shirt till Johan som jag tänkte att han skulle ha på sig när vi åker och tittar på UFC i oktober, den kommer nog i dagarna och så hade jag tänkt att jag skulle köpa en dress som han kan ha när han springer och går i höst, med ett underställ under bara. Jag har ett och det är överlägset när det blir lite kyligare.

Nu ska jag gå och göra mig iordning så ska jag åka och hämta Stephanie

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevlig blogg. Allt bra med dig? :)

2010-08-01 @ 09:00:45
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0