Godmorgon..

eller något. Jag mår pyton rent ut sagt. Min mage har varit i upplösningstillstånd sen i torsdags. Magsmärtor och risig som bara den. Jag ska inte gå in på detaljer men jag får liksom inte behålla mycket om man säger så ;)

Annars blev man ganska brutalt inkastad i verkligheten i måndags. Åkte ner till Ökna med Stephanie, Emma och William skulle börja skolan och jag hade ett inbokat möte kl 10 som jag hade tänkt att jag skulle hinna till. Kvart i nio ringer min chef, då går jag runt på Ökna och försöker få tag i en nyckel till Stephanies nya rum. Det visade sig att hon förväntade sig att ha ett möte med gruppen kl nio. Så det blev snabba bud och tung högerfot, så var jag här till 09,30. Ganska bra jobbat.

Jag håller på att förbereda en del saker här på jobbet. Budgetarbetar och pratar med vissa. 84 mail hade jag att gå igenom när jag kom i går. Tog alla möteskallelser först så jag hade en aktuell kalender.

Nu måste jag fortsätta, mycket att stå i...

Ciao! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0