Hej Sverige!

Känns skönt att komma hem. Allt gick bra men vi var trötta när vi låste upp dörren här vid 04.00 i morse.
Jag har haft ont i magen i ett par dagar och jag hoppas att kurera mig till i morgon. Kom på för en stund sen att jag glömt ett par skor, en klänning och en t-shirt i garderoben på rummet. Hmmm, känns surt. Jag måste få tag på dom och kolla vad det kostar att få hit grejjerna. Lite typiskt mig.
Annars är ju kontrasten total. Det var runt 38-40 grader i Tunisien och vi kom hem till 13 grader i Sverige. Känns - så där, måste jag säga. Vill tillbaka. Ville inte hem från början. Som vanligt var det bara Johan och William som hade hemlängtan. Vi andra ville vara kvar. Emma hade precis lärt sig dyka och börjat ta några simtag. Jag älskade värmen och trots magproblem så ville jag vara kvar ett par dagar till. Stephanie hittade några jättesöta engelska vänner som hon umgicks lite med. Vi har haft det bra. Känns lite surrealistiskt bara. Igår eftermiddag solade och badade vi i Tunisien, vaknar dagen efter hemma. 

Vi har tagit massor med kort och jag kommer att lägga upp några väl utvalda senare. Idag ska vi bara packa upp och tvätta. Stephanie ska packa om, hon flyttar ju till skolan i morgonbitti igen.

Jag återkommer, lovar :)

Stor kram, jag ska gå och sätta på mig en tröja. Brrrr!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0