Hello and goodmorning

God morgon på er!

Här sitter jag och vill att Johan ska komma hem. Nu.
Jag kom nämligen upp i morse och insåg att vi inte hade någe kaffe. Jag blir lika sur varje gång det händer. Fan.
Johan är hos sin bror och tittar på nattens matcher. Jag vill att han ska komma hem så jag får titta på vissa av dom och dricka kaffe.

Jag var nere i gymmet igår och körde ben. Jag har blivit inspirerad av Katrin att börja köra hårt i gymmet igen. Det lilla behövdes tydligen för att sparka igång mig. Nu behöver jag inte pressa mig ner. Jag går ner för att jag vill. Hon sa att hennes PT hade sagt att man får en hög förbränning när man springer och går, ja. Men man får den där och då, och en liten stund efter. Men när man styrketränar, då har man hög förbränning i ca två dagar efter. Så ner och kör, och gör det med många repetitioner. Så där så man får ont som fan efter. Det har jag nu. Det är så skönt att känna känsla ingen och jag har saknat den.
Katrin kör ju med LCHF dieten. Det orkar jag inte. Jag är för bekväm för det och vi har för många i familjen som skulle bli påverkade så det går bort. Däremot vet jag att jag körde med några tabletter som ökade orken och förbränningen (nej det var inte steroider), samt minskade sötsuget, och dom skulle jag kunna tänka mig att prova igen. Det var typ Kreatin för tjejer. Måste forska lite på nätet.

Nu ska jag sätta igång dagen. Tvätta lite, stryka lite, kanske börjar jag måla lite senare i kväll också. 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0