Hmmm

gick hem tidigare idag. Känns bättre att vara hemma när man har ont i magen liksom. Fortsatte att jobba en stund. Sen for vi med Emma och William och bytte Emmas gympaskor och köpte ett par till William. Han behövde ett par shorts också. Nu börjar allvaret hörrni. Det känns väldigt ovant med allvar omkring Emma. Jag inser att jag måste fylla på hennes garderob ganska duktigt. Nu när hon är ute på skolgården med andra skolbarn och så, så måste man tänkta till en smula. Byxjakt ska påbörjas. Fick hem ett par jättesöta MC-inspirerande stövlar till henne igår. Dom var söta och lite tuffa. Blir perfekt i höst.
Nä, tänka till lite när det gäller Emma, hon har hamnat efter lite, och det är inget fel med det men nu måste jag tänka till lite där.
Det är lite knepigt med Emma och jeans dock. Hon har liksom ingen midja och allt klämmer. Det är tur att detta leggings och treggings modet håller i sig :) Herregud vilka världsliga problem jag har i mitt vansinnigt glammiga och händelserika liv.

Nu hoppas jag att jag håller på att bli bättre. Känns så men vågar inte ropa hej riktigt ännu..


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0