I went craaaazy

Shit vad jag shoppade loss idag. Det var meningen att jag skulle handla något för magen bara. På väg ner så kom jag på att jag ville kolla utbudet av byxor till Emma när jag ändå var där. Kom hem med en påse med två par jeansleggings, två tröjor, tre par trosor, fem par strumpor, ett par vantar, en fin mössa i baskermodell med rosett och en sjal. 1350 kronor fattigare, men det var det värt :)

Det har gått bra på dagen idag annars. Magen har gjort ont lite då och då bara. Lite Imodium på det så är det bra tror jag! Tre möten har jag haft så dagen har ju gått iallafall.

I morgon ska jag Budgetarbeta hela dagen nästan, sen tar jag med datorn till Gotland så kan jag jobba på färjan över fram och tillbaka. Dä bli bra dä!

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund. Jag måste leta fram mina vitaminer, tror inte jag tillgodo gjort vitaminerna i maten på en vecka. Det har liksom bara försvunnit så fort jag intagit maten. Men nu ämnar jag att bli bra!

Puss och kram alla!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0