Jag är plågad..

Mår som ett utskitet päron. Fasen. Varför belv det sämre plötsligt? Jag som ställde mig in på att bli bättre så jag kunde börja träna igen. Skit också.

Har plågat mig igenom dagen idag och gick hem redan strax efter två. Sitter bara och hostar hela tiden, så irriterande när man är borta. Ja, hemma också men speciellt när man är borta bland andra människor. Jag får för mig att dom blir irriterade på mig, det är säkert för att jag är det på mig själv.

Ja ja. Sushilunchen idag var lyckad. Jag blev upphämtad i ett vrålåk och han hade köpt en stoooor sushi som vi skulle dela på. Misu soppa smakar alltid väldigt bra när jag är dålig. Så jag drack upp både min och hans :) Satt ute i solen och drack kaffe efter hemma hos honom och sen var det dags att åka tillbaka. Jag hade ett Budgetmöte med mina medarbetare.

Så nu sitter jag här. Planerar morgondagen. Ska jobba hemma på förmiddagen och åker in till kl tolv och möter upp min chef för lunch och prata lite stategi :) Nytta med nöje, då är det som bäst! Tyvärr måste jag skjuta på en lunch med en vän, hoppas att det går bra...

Nu ska jag fortsätta jobba lite och sätta på lite kaffe. Ha re gott så länge!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0