Nä, men det flyter på

Tjenis på er därute!

När jag har som mest att göra så passar jag på att ta ledigt och kör en kort vecka. Jag ser till att vara risig i magen så jag inte får i mig vitaminer och så klämmer vi in en mensperiod här också. Uppepå det så börjar jag känna mig förkyld och hängig, men det är säkert en effekt av dom uteblivna vitaminerna.
Så - jag tänkte att jag budgetarbetar på färjan både dit och hem. Men det gör inget, det är så tråkigt att åka båt iaf. 
Sitter hemma nu. Johan hade inget mer jobb så jag packade ihop och åkte hem och fortsatte hemma. Har ett glas C vitamin och järn framför mig nu. Hade vansinnigt ont i magen i morse men sen dess känns det relativt bra. Förutom tröttheten som infunnit sig sakta men säkert.
Har inte ätit lunch ännu. Hungrig och sugen på onyttig mat är jag, så jag beställde en tunnbrödsrulle med räksallad. Johan skulle åka och hämta. Ska ta en liten chokladbit efter "maten" också. Det är väl nu man ska passa på att äta onyttigt. Något roligt fast man är risig måste man få ha :). Det lär ju inte sätta sig om man säger så.

Jag måste försöka hitta ett sätt att få mitt trådlösa internet att fungera i min nya dator. Jag har för säkerhets skull lagt upp det jag ska jobba med på skrivbordet men det vore juste om jag kunde komma åt mailen också. Jag ska be Johan kolla på det åt mig. 

Nu ska jag skicka iväg lite möteskallelser och annat smått och gott.

Ha en bra dag vänner!! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0