Någon saknar, and i´m the one to blame!

God eftermiddag!

Jag har ont i nacken och behöver ta ett varmt bad tror jag. Efter träning blir det ett varmt bad med en massa olivolja i.

Emma vaknade kl 03 i natt och kunde inte somna om. Hon låg tålmodigt och försökte men sa vid 04 att "mamma, jag kan inte somna om". Vi pratade lite och hon frågade ett par gånger när det blir morgon. Min klocka (telefon) ringde som vanligt vid 06. Då sa hon "oj, jag somnade visst om lite. Får jag sova en stund till" Självklart sa jag så hon somna om och jag snooza ett ´par gånger. När jag väl gick upp så sov hon. Stod och tvättade håret över badkarskanten, då kommer hon in.
Hon har helt klart resfeber och kan inte koppla av alls :)

Ja ja. Det hela resultarar ju i att jag är som en död sill idag (eller som en död katt :(. Jag la mig 21,40 igår kväll och jag kan inte tänka mig att jag blir längre uppe i kväll. Har jobbar som attan med att få alla siffror på rätt plats på jobbet så jag känner mig vimsig nu. Men det ska bli skönt att komma hem.
Grillat kött med sallad väntar och sen träning och ett varmt bad. Niiiice!

Igår iaf. Satt i bilen på väg hem när telefon ringer. Det är från polisen som säger att det var en man som ringt och frågat efter sin katt. Han frågade om jag kunde beskriva katten. Jag sa att allt gått så fort men att jag hann se att den var vit och grå. Han tackade för hjälpen och det lät som att det var samma katt. Ååååå, stackars man. Och allt är mitt fel. Det är någon som faktiskt saknar sin bebis, och det var ingen vildkatt. Utan det var någons älskling. Usch, det blir nästan för mäktigt att tänka på känner jag.

Jag vill ha semester från allt ett par dagar nu. Punkt.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0