Sjuuuuk

Goddag,

Gotland och festen var kanon. Verkligen. Men jag kände redan innan att jag inte var helt frisk. Festen löpte på och jag gjorde mitt bästa för att hålla humöret uppe. Framåt morgonkvisten, när det var ett par timmar kvar innan båten tillbaka skulle gå, gick jag och la mig för att vila lite. Kände redan då hur febern kom. På båten började jag må dåligt, så när vi väl kom iland så kände jag mig tveksam till att köra ett par timmar men det gick. Så fort jag kom hem la jag mig och har i stort sett inte gjort så mycket mer än så sen dess. Emma kom och kröp upp till mig igår kväll när grabbarna satt och tittade på film. Där somnade vi. Kl 21 en lördagskväll, sen sov vi båda för natten. Jag vaknade idag kl 09 och fick en treo så jag orkade upp ur sängen över huvudtaget. Surt!

Men det är bara att bita ihop, för jag måste till jobbet i morgon. Måste tyvärr. Jag klarar det om febern vill släppa, och det ska jag kämpa för idag. Lägga mig i badet om en stund och bara vila. Dricka lite vitaminer och te med honung och bara ta det piano.

Nu ska jag gå och lägga mig igen.

Ha det gott alla trogna!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0