Snart så!

Så vi packar lite här och ska sätta oss och planera och bocka av checklistan (ska bara göra en sån först). Barnen är febriga av restankar och det är allmänt stimmigt här. Men dom håller sig ute iaf, det är ju skönt. Jag har lite mailjobb jag måste göra. I form av att maila skolorna och tala om att barnen inte kommer på onsdag. Det kan ju vara dags att göra det nu menar jag ;)

Såg att det var varmt i Sousse idag. Det finns ju gränser även för mig för vad jag tycker är skönt, men jag tror jag står ut. Tror det blir fint i Sverige också, så misströsta inte för guds skull. Får se hur det är med datatillgången där nere, annars kommer det redovisning när vi kommer hem.

Så, fram med vinglaset och häll upp rosét så ska nog det här gå bra!

Om ni ska lyssna på en låt idag så ska ni lyssna på denna, sexig, het och bättre än orginalet :)

Ha re så bra, ciao!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0