Träning eller inte träning, det är frågan..

Tjena heeeej!

Vi är precis hemkomna från Johans brors kalas. Nu har vi varit och köpt godis och ska snart steka några hamburgare :)

Jag har träningsvärk som attan och det är skönt. Funderar starkt på att gå ner och köra ben innan jag äter. Tror nog det blir så. Då kan jag med gott samvete sätta mig och äta lite godis och titta på Dexter säsong 3 i kväll.

Stephanie har äkt hem till en kompis i Åker på lite födelsedagsfirande. Kul för henne.

Här är lite bilder från dagen:

Emma med sin älskade farfar

 
Jag och Johan


Jag och Stephanie. Ok, vi har svårt med det där att vara seriösa i vår familj inser jag nu, här kommer en vettig bild :)

Mna fina barn <3

Nu väntar gymmet, tjohooo!

Ha en härligt lördag på er därute, Puss och kram!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0