Lugn filmkväll väntar..

Usch och fy vilket trist väder! Kallt, regnigt och mörkt. Sverige i ett nötskal.

Jag jobbade en del på förmiddagen idag och sen drog jag iväg och hämtade ut Emmas och Williams pass. På vägen hem hämtade jag upp en kompis till William. Sen har dagen bara flutit på tycker jag. Johan drog iväg och hälsade på sin farfar en stund. Då passade jag, Stephanie, Manne och Emma på att åka in till Etuna. Jag skulle köpa en dress till Johan på Budo och Fitness (tror jag det heter). Jackan kommer först om ett par dagar, men det gör inget. Symbolen i form av brallorna får han ju när han fyller. Hoppas nu att tröjan hinner komma också.
Vi trotsade regnet och grillade kyckling och majs idag. Quinoa till det var perfekt.

Stephanie hittade ett par så fina byxor idag och jag vill ha ett par jag med. Stl 36 var för stora så jag hoppas att dom finns i 34 till mig. Annars får det vara. Dom ska sitta tajt. Dom satt fint på Stephanie men hon har lite större rumpa än mig.
Det får bli en resa i morgon igen, jag vill se om det finns kvar. Då ska jag köpa lite fint inslagningspapper också.

Johan fyller på onsdag så då blir det besök på dagen. Trevligt trevligt. Ska bli så roligt att se vad han tycker om Emma tavlan.

Just nu sitter Johans bror här och ska ha senaste UFC med sig hem på USB. Det är så roligt att lyssna på dom när dom pratar om matcherna och fighterserna. Som småpojkar :). Johan kan knappt vänta till vi får sätta oss på planet och åka ner till London och titta på det live. Vi ska träffa ett annat gäng vid arenan och ta en öl innan och prata. Det ska  bli kul att lyssna på. Våra platser kommer att vara där dom går in och inte så långt ifrån själva ringen. Man kommer att se bra.
Lilla Johan, han kommer att få sin dröm uppfylld och det ska bli så roligt att få åka med och titta på allt det här.

Nu ska jag hälla upp ett glas baileys. I morgon ska jag ha ett telefonmöte på förmiddagen.

Ciao


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0