dag 13

Gårdagen.

Vaknade efter yttligare en natt med en snarkande liten Emma på en madrass i rummet. Sovit dåligt i natt igen.
William är sjuk. Han är febrig sen i fredags och svullen bakom örat. Han har klagat på nacksmärtor sen förra veckan och nu går han snett med huvudet och ser förvriden ut.

Gick upp och ringde läkaren. Fick en tid redan en timme senare. Gick ner med honom. Man misstänker körtelfebber.
Pennicillin mot eventuella bakterier. Vidare mot Apoteket. Inhandlade lite för årstiden nödvändiga saker. när jag ändå var där.

Dagen har spenderats med att serva William, som är ledsen och utan mod och jobbat. Pratat i telefon och installerat nya Office 2010 på jobbdatorn.
Åkte ner och skickade en massa paket med DHL och köpte kattsand med cederdoft.

 

Hämtade upp Emma hos en kompis vid 17 tiden. Till middag blev det köttfärssås med massor av fetaost (jag vet, jag har en grej när det gäller feta. Kan ätas till allt) och ett ton parmesan.
Gosade med William och tittade på en film på kvällen. Fick gå och lägga mig i Emmas rum när jag precis lagt mig. Återvände till min säng klocka 00.00 och där fick jag ligga kvar resten av natten.

Så såg det ut ungefär...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0