dag 15

något som gör mig lycklig.

detta är roligare att skriva om. och jag kör samma upplägg som igår:

1) solens strålar på mitt ansikte
2) mina barns underbara närhet
3) inplanerade resor
4) oväntade extra pengar
5) doften av ett nytt plagg
6) min mans humor
7) god mat
8) gott vin
9) utförsåkning på skidor
10) hästkrafter
11) trevliga människor
12) flyt på jobbet
13) årstiderna
14) knäck
15) tända ljus
16) lördagskvällar
17) lyckat besök hos frissan
18) varma gosiga kläder när det är kallt ute
19) mina katters mjuka päls
20) musik

även här kan jag hålla på i evigheter och det känns som att denna är mycket enklare. tur är väl det kanske :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0